Ett skepp kommer lastat med Simba

Isch! Tidigt på morgonen idag (28:e) åker Zak iväg och spelar schack i en EVIGHET :/  Det känns riktigt dystert. Men trots att det var galet jobbit att säga hej då, har dagen (27:e) allt som allt varit bra. En jättefin dag med ett trist (men tillfälligt som tur är) avsked helt enkelt. Jag gick upp relativt tidigt och löste en halv Sudoku. Sedan gick vi till Tempo-butiken och köpte bake off-bröd till frukost. Mysigt ^^ Lite senare kollade vi på Lejonkungen och åt kylskåpskall fruktsallad med perfekt mogna nektariner, blodgrape, jordgubbar och äpple. Hade inte sett den filmen sedan.... 1997 kanske? Det var mycket jag hade glömt. Zak däremot kunde hela filmen utantill, haha! Men nu är han hemma hos sig och jag ser honom inte på en hel vecka. Surt. Jag saknar honom redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0