Lite musik och en kort presentation av Vepteik!

Ni bara måste lyssna på min käre vän Jan Loks musik!!!! Han heter Jonathan egentligen men blir, förutom tidigare namn, även kallad Jean-Luc av oss som läste Franska steg 4 (notera att hans presentation är skriven på franska) och andra som finns i vår omgivning på skolan.

Han är i vilket fall som helst ett musikaliskt geni - spelar piano och ukulele och allt däremellan!

Bästa låten är helt klart How to Generate Electricity by Hunting Mice (denna låt har man ju då även lagt in som ringsignal på mobilen! *stolt*) men alla är värda att lyssna på!

Go Vepteik! Go!

Kommentarer
Postat av: Mewsick

Jag glömde stänga ner myspacesidan under någon timme och häöll på att bli galen efter ett tag med musiken i bakgrunden. Nu kommer jag aldrig bli mig själv igen!

2008-06-23 @ 21:53:17
URL: http://mewsick.blogg.se/
Postat av: jan lok

nja, nu överdriver du väl lite... men tackar, tackar. =)

2008-07-18 @ 01:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0